tytuł

niedziela, 13 maja 2018

Moda i styl: Tiulowe spódnice


Cześć moi drodzy dzisiaj pierwszy wpis o modzie. Mam dla was male inspiracje na te pierwsze wiosenne dni.
Dzisiaj chciałam poświęcić się pięknym tulowym spódnicom. Pojawiły się one u nas w sklepie:

Więc postanowiłam poszukać troche inspiracji z takimi lub podobnymi spódnicami.
Jak wiadomo są one dosyć wymagające ponieważ są do pół łydki i jak by to ładnie ująć dodają nam objętości.
Więc idealnym rozwiązaniem jest dopasowana bluzka i oczywiście buty na obcasie, które nas wydłużają. Wiele właśnie takich inspiracji znalazłam na pintreście.







Ale co jeśli chcemy wykorzystać ją również na co dzień, na spacer. Więc postanowiłam dodać do niej płaskie buciki i oto nasza propozycja stylizacji z tiulową sukienką :




I jak wam się podoba? Czy wolicie ją w zestawie bardziej eleganckim czy na co dzień? A może obie opcje wam pasują?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z cyklu Podróże małe i duże: Włochy

Podróże małe i duże: Dzisiaj będzie o naszej wyprawie do Włoch. W sumie tak się złożyło, że majówka w tym roku wypadała fajnie ...